Temat numeru - Zaprogramowana szkoła
- Zaprogramuj ucznia na programowanie
- Scratch, czyli programowanie od podstaw
- Python – gad z edukacyjnym przesłaniem
- C++ jako pierwszy język programowania
- Sposoby na programowanie sprzętu w szkolnej pracowni
Sprzęt
- 4K na czterech kółkach
- Cyfrowe ekrany jako nośnik szkolnej informacji
Aplikacje
- Wygeneruj i wydrukuj
- Prosta konwersja obrazu 2D na grafikę 3D do wydruku
- Tworzenie makiet aplikacji z narzędziem Marvel
Nowoczesna szkoła
- Blended learning z Pi-stacją
- Kreatywnie i twórczo z TIK w „Fiedlerówce”
- Cyfrowe opowieści
Na lekcji
- Kodowanie wiadomości z płytką micro:bit
- Wędrówka w głąb ludzkiego ciała
- Łyk komputerowej chemii
Strefa dyrektora
- Ranga relacji w budowaniu szkoły XXI wieku
- Edukacja medialna zaprojektowana na nowo
- Ochrona prywatności dzieci w świecie IoToys
- Fińska strategia nauczania o sztucznej inteligencji
- Gdy nie możemy żyć bez internetu
Rubryki
- WYWIAD: Rozmowa z Zytą Czechowską, terapeutką i nauczycielką w Zespole Szkół Specjalnych w Kowanówku
- FELIETON: Co począć z milionem Spielbergów
- MULTIMEDIALNE MUZEA: Seanse multimedialne w Pawilonie Czterech Kopuł
- SZKOŁA W SOCIAL MEDIA: W wolontariacie moc i siła
- AKADEMIA KODERÓW: 2Piny – programowanie od najmłodszych lat
- ZRÓB TO SAM: Podstawy modelowania trójwymiarowego z Paint 3D (w 4 krokach)