Temat numeru - Edukacyjny potencjał gier
- Gry w procesie edukacyjnym
- Przegląd platform konsolowych
- E-sport w szkole
- Projekt Morpheus w walce z fobiami
Sprzęt
- Bezprzewodowe zajęcia STEAM z zestawem Curious Cars
- Drukarka na pięć
Aplikacje
- Gra planszowa CodeBook – zabawa i edukacja
- Promocja szkoły w Sieci
Nowoczesna szkoła
- Na ścieżkach zawodowych z Mapą Karier
- Najważniejsze to zainspirować
Na lekcji
- Tworzenie ankiet online przy użyciu Google Forms
- Kodowanie na humanie, czyli zakodowane słowa
- Ortografia na tablicy interaktywnej
Strefa dyrektora
- NIK o cyberprzemocy wśród dzieci i młodzieży
- Stosowanie testów diagnostycznych
Rubryki
- WYWIAD: Rozmowa z Markiem Zagórskim, wiceministrem cyfryzacji
- FELIETON: Dojrzewanie do tabletu
- MULTIMEDIALNE MUZEA: Historia obozu jenieckiego Stalag IB Hohenstein
- SZKOŁA W SOCIAL MEDIA: P jak profesjonalizm
- AKADEMIA KODERÓW: DigiKids Academy
- ZRÓB TO SAM: Obraz ze smartfona na dużym ekranie (w 5 krokach)