SPIS TREŚCI

Temat numeru - Edukacyjny potencjał gier

  • Gry w procesie edukacyjnym
  • Przegląd platform konsolowych
  • E-sport w szkole
  • Projekt Morpheus w walce z fobiami

Sprzęt

  • Bezprzewodowe zajęcia STEAM z zestawem Curious Cars
  • Drukarka na pięć

Aplikacje

  • Gra planszowa CodeBook – zabawa i edukacja
  • Promocja szkoły w Sieci

Nowoczesna szkoła

  • Na ścieżkach zawodowych z Mapą Karier
  • Najważniejsze to zainspirować

Na lekcji

  • Tworzenie ankiet online przy użyciu Google Forms
  • Kodowanie na humanie, czyli zakodowane słowa
  • Ortografia na tablicy interaktywnej

Strefa dyrektora

  • NIK o cyberprzemocy wśród dzieci i młodzieży
  • Stosowanie testów diagnostycznych

Rubryki

  • WYWIAD: Rozmowa z Markiem Zagórskim, wiceministrem cyfryzacji
  • FELIETON: Dojrzewanie do tabletu
  • MULTIMEDIALNE MUZEA: Historia obozu jenieckiego Stalag IB Hohenstein
  • SZKOŁA W SOCIAL MEDIA: P jak profesjonalizm
  • AKADEMIA KODERÓW: DigiKids Academy
  • ZRÓB TO SAM: Obraz ze smartfona na dużym ekranie (w 5 krokach)