SPIS TREŚCI

Temat numeru - Realne i wirtualne klock

  • Tradycyjne klocki w nowoczesnej edukacji
  • Programowalne klocki – to się dobrze składa
  • Wykorzystanie świata gry Minecraft w nauczaniu

Sprzęt

  • Komputer kompromisu
  • Cyfrowe laboratorium na zajęciach przyrodniczych

Aplikacje

  • Generatory kodów QR
  • Prezentacja treści szkolnego serwisu WWW w Joomla!

Nowoczesna szkoła

  • E-learning w kształceniu integracyjnym
  • Służbowy sprzęt na wyłączność

Na lekcji

  • Poznawanie przyrody przy użyciu tabletów
  • Od puzzli do prawdziwego kodu
  • Interaktywna nauka artyzmu
  • Wizyta w restauracji
  • Krzywe Béziera w programie Inkscape (cz. 3)
  • Podróże żywności w StoryMap JS

Strefa dyrektora

  • Wykorzystanie analizy SWOT w koncepcji pracy szkoły
  • Pozabudżetowe źródła finansowania szkoły

Rubryki

  • WYWIAD: Rozmowa z Dariuszem Piotrowskim, prezesem Fundacji BOINC Polska
  • FELIETON: Wsłuchajmy się w książki
  • CYFROWI BIBLIOTEKARZE: Inspiracja, zabawa i kreatywność
  • SZKOŁA W SIECI: Zespół Szkół Samorządowych w Roczynach
  • CeTA: Spotkania z filmem i nowymi technologiami
  • ZRÓB TO SAM: Tworzenie quizów z Kahoot! (w 5 krokach)