Temat numeru - Realne i wirtualne klock
- Tradycyjne klocki w nowoczesnej edukacji
- Programowalne klocki – to się dobrze składa
- Wykorzystanie świata gry Minecraft w nauczaniu
Sprzęt
- Komputer kompromisu
- Cyfrowe laboratorium na zajęciach przyrodniczych
Aplikacje
- Generatory kodów QR
- Prezentacja treści szkolnego serwisu WWW w Joomla!
Nowoczesna szkoła
- E-learning w kształceniu integracyjnym
- Służbowy sprzęt na wyłączność
Na lekcji
- Poznawanie przyrody przy użyciu tabletów
- Od puzzli do prawdziwego kodu
- Interaktywna nauka artyzmu
- Wizyta w restauracji
- Krzywe Béziera w programie Inkscape (cz. 3)
- Podróże żywności w StoryMap JS
Strefa dyrektora
- Wykorzystanie analizy SWOT w koncepcji pracy szkoły
- Pozabudżetowe źródła finansowania szkoły
Rubryki
- WYWIAD: Rozmowa z Dariuszem Piotrowskim, prezesem Fundacji BOINC Polska
- FELIETON: Wsłuchajmy się w książki
- CYFROWI BIBLIOTEKARZE: Inspiracja, zabawa i kreatywność
- SZKOŁA W SIECI: Zespół Szkół Samorządowych w Roczynach
- CeTA: Spotkania z filmem i nowymi technologiami
- ZRÓB TO SAM: Tworzenie quizów z Kahoot! (w 5 krokach)